تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

کارت پستال زیبای روز زن و مادر

کارت پستال روز زن

  کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

کارت پستال روز زن

نظرات 1 + ارسال نظر

دلم تنگ است این شبها یقین دارم که می دانی
صدای غربت من را ز احساسم تو می خوانی
شدم از درد وتنهایی گلی پژمرده و غمگین
ببار ای ابر پاییزی که دردم را تو می دانی
میان دوزخ عشقت پریشان و گرفتارم
چرا ای مرکب عشقم چنین آهسته می رانی
تپشهای دل خستم چه بی تاب و هراسانند
به من آخر بگو ای دل چرا امشب پریشانی
دلم دریای خون است و پر از امواج بی ساحل
درون سینه ام آری تو آن موج هراسانی
هماره قلب بیمارم به یاد تو شود روشن@};-
چه فرقی می کند اما تو که این را نمی دانی@};-

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد