تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

ساخت بک لینک اینستاگرام

ساخت  بک لینک در اینستاگرام

http://rozup.ir/view/3164028/Backlink%20Insta%20-%20Backlinka-ir%20(1).jpg

 

اینستاگرام چیست؟

یکی محبوب ترین شبکه اجتماعی های دنیا میباشد که برای اشتراک گزاری عکس و فیلم با استفاده از امکانات زیادی که در اختیار دارید میتوانید آن‌ها را در معرض نمایش افراد دیگر قرار دهید. اینستاگرام با بیش از 1 میلیارد کاربر جزء پربازدیدترین شبکه اجتماعی قرار گرفته و این شبکه اجتماعی روند صعودی از کاربران اضافه میشود. امکانات اینستاگرام همچون هشتگ، لایو، آی جی تی وی و صدها آپشن دیگر در این شبکه احتماعی اضافه شده که کاربران زیادی رو جلب کرده است.اینستاگرام در سان فرانسیسکوی آمریکا توسط کوین سیستروم و مایک کریگر ایجاد شد. در سال 2010 که استفاده از آیفون رواج پیدا کرده بود. اما این دو مهندس کامپیوتر در مدت کوتاهی دریافتند که در این نرم افزار آپلود کردن عکس برای کاربران بسیار جذاب است و همین ایده‌ای شد برای شکل‌گیری اینستاگرام. و در سال 2012 اینستاگرام برای گوشی های اندروید نسخه 2.2 خود را عرضه کرد و کمتر از یک روز این نسخه بیش از یک میلیون بار دانلود شد. فواید اینستاگرام برای کسب و کار های انلاین بسیار چشم گیر و موجب رشد و افزایش مشتریان بوده و اولویت کاربران در شبکه اجتماعی روی به اینستاگرام اوردن و هر کسب و کار افلاین برای شغل خود یک پیج برای معرفی در اینستاگرام انتشار میدهد. یکی از مزیت مهم در این شبکه اجتماعی بک لینک در اینستاگرام است که با قرار دادن لینک سایت در بخش بیو موجو رشد سایت در گوگل خواهد شد امکان دیگری که اضافه شده از بخش آی جی تی وی (IGTV) و پست اینستاگرام  میتوان بک لینک رایگان از اینستاگرام دریافت کرد. آنالیز اینستاگرام که با رتبه 30 جهانی و تعداد 960/000 لینک خارجی و قدرت پیج اتـوریتی 100 و دامین اتـوریتی 93 با اسپم اسکور 1% قرار دارد. پیشنهاد سایت لینک سایت خود را در اینستاگرام درج نمایید.

 

 

بک لینک چیست؟

بک لینک به لینک های که از دیگر سایت­ ها یا منابع و یا دامنه­ ها به سایت شما لینک داده می­شود. که در سایت های معتبر درج و با کلیک بر روی آنها مخاطب به سایت شما هدایت می شود. هر بک لینک که از یک سایت معتبر و با ارزش مورد تایید موتور جستجو قرار گیرد، یک امتیاز مثبت در زمینه افزایش اعتبار و رتبه سایت در گوگل دریافت خواهید نمود. برای افزایش رتبـه سایت نیازمند لینک سازی برای سایت خود هستید تا اگر درک درستی از لینک سازی ندارید با متخصص سئو هماهنگ و مشاوره بگیـرید.

 

 

انواع انتشار لینک سایت در اینستاگرام

شما هم شاید از آن دسته کاربرانی باشید که "بک لینک در اینستاگرام" را نشنیده باشید و درک درستی از این کار جهت ارتقا رتبه در گوگل نداشته باشید. شما کاربران برای دریافت بک لینک از اینستاگرام میتوانید از چند بخش اینستاگرام بک لینک رایگان دریافت کنید.
 

1- بخش بیو اینستاگرام:

شما از بخش بیوی اینستاگرام میتوانید آدرس سایت خود را ثبت نمایید که بیشترین بازدهی را برای کاربران و ارتقا رتبه در گوگل دارد.
 

2- بخش استوری اینستاگرام:

شما از بخش استوری که با انتخاب یک تصویر یا ویدیو میتوانید از ایجاد لینک در استوری آدرس وب سایت خود را درج و به اشتراک بزارید این قابلیت کاربرانی زیادی را به سایت شما هدایت میکند و برای گوگل این روند و فعالیت در شبکه اجتماعی بسیار مهم است و اگر نیازمند افـزایش رتبه سایت در گوگل هستید این روند را حتما انجام دهید.
 

3- بخش پست اینستاگرام:

از بخش پست در اینستاگرام شما با وارد کردن توضیحات و ادرس سایت به این شکل http://www.instagram.com میتوانید برای آدرس سایت تان بک لینک رایگان دریافت کنید که بسیار ارزشمند است و برای رشد و ارتقا کلمات در گوگل به سایت شما خیلی کمک خواهد کرد.
 

4- بخش (IGTV) اینستاگرام:

 از گزینه آی جی تی وی (IGTV) اینستاگرام شما قادر به اشتراک گذاشتن ویدیو با زمان بیش از 1 دقیقه خواهید بود. در این بخش هم میتوانید بک لینک رایگان اینستاگرام دریافت کنید که در آموزش زیـر به شما خواهیم گفت.

 

 

نمونه بک لینک درج شده اینستاگرام

آموزش دریافت بک لینک رایگان در اینستاگرام

ویدیو آموزشی ثبت بک لینک رایگان در اینستاگرام

برای دیدن ویدیو آموزشی ثبت بک لینک رایگان در اینستاگرام کلیک کنید


 

http://rozup.ir/view/3138354/Reportazh%20Kochak-%20Backlinka-IR.gif

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد