تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

بهروز وثوقی دچار سانحه شد/حال وی چندان مساعد نیست

بهروز وثوقی بازیگر سرشناس ایرانی که روز گذشته برای سفر به یونان و دریافت جایزه ی یک عمر فعالیت هنری برای بازی در فیلم فصل کرگدن از جشنواره تسالونیکی یونان راهی فرودگاه بود در مسیر فرودگاه دچار سانحه تصادف شد.

گفته می شود که این بازیگر بلندآوازه ایرانی، پشت چراغ قرمز دچار ضعف و سرگیجه شده است و بعد از سبز شدن چراغ، ماشین سنگینی با سرعت از پشت با ماشین وی برخورد می کند که موجب جمع شدن ماشین وثوقی و آسیب دیدن بازیگر فیلم فصل کرگدن شده است.

به گزارش ندای سبز آزادی، قرار بود بهروز وثوقی پس از سفر به یونان به استانبول ترکیه برود تا در مراسم فرش قرمز فصل کرگدن در اوایل نوامبر شرکت کند که با توجه به این سانحه، برنامه فرش قرمز فصل کرگدن با تعلیق مواجه شده و برگزاری آن در هاله ای از ابهام به سر می برد.
طبق گفته نزدیکان وثوقی، حال وی چندان مساعد نیست.

او از ناحیه ی کتف دچار آسیب دررفتگی شده اما به دلیل فشار خون بالا و کهولت سن این بازیگر پیشکسوت سینمای ایران، پزشکان نگران حال عمومی وی هستند.

وثوقی اکنون در بیمارستانی در سانفرانسیسکو بستری است و تحت مراقبت های پزشکی به سر می برد.
نکته ی غم انگیز این حادثه در کنار سلامت جسمانی آقای وثوقی شاید این است که پس از سی سال دوری او از پرده های سینما، دقیقا روزی که قرار بود از سوی جشنواره تسالونیکی یونان بابت یک عمر فعالیت های هنری و زحمت های فراوانی که برای سینما کشیده است مورد قدردانی قرار بگیرد چنین سانحه ای رخ داد تا وثوقی از دریافت جایزه اش بر روی سن جشنواره باز بماند.

خبرهای تکمیلی درباره ی وضعیت بهروز وثوقی که این روزها چهره ی آشنایش در کنار مونیکا بلوچی بر روی پرده ی سینماهای ترکیه در فیلم فصل کرگدن دیده می شود، متعاقبا اعلام خواهد شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد