تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

قیمت آیفون 5 در بازارایران

          

جام اقتصادی؛ بازار خبر: با رونمایی از جدیدترین محصول اپل، تب و تاب دوست‌داران محصولات این شرکت در سرتاسر دنیا به خصوص ایران به سر می‌برند. باید دید آینده آیفون 5 در ایران به چه صورت می‌شود.

 

در برخی کشورها مانند ایران به دلیل عدم وجود قراردادهای مستقیم بین تولیدکننده گوشی تلفن همراه اغلب آیفون‌ها به صورت Unlock فروخته می‌شوند. در این حالت می‌توان هر نوع سیم کارتی روی آن قرار داد.

 

مدل‌هایی که وارد ایران می‌شوند

قضیه از آنجایی اهمیت پیدا می‌کند که اپل قیمت مدل‌های آنلاک آیفون 5 را اعلام کرده است.

چنانچه پیش‌بینی می‌شد ۶۴۹ دلار برای آیفون ۱۶ گیگابایتی، ۷۴۹ دلار برای ۳۲ گیگابایتی و ۸۴۹ دلار برای ۶۴ گیگابایتی قیمت‌گذاری شده است. درست چیزی مشابه قیمت مدل آنلاک آیفون 4S. البته برای کاربران ایرانی موضوع نانو سیم کارت هم وجود دارد. هر چند اغلب این امکان وجود دارد که با بریدن و نازک کردن میکروسیم کارت، می‌توان آن را تبدیل به نانو سیم کارت نمود.
با این حال همیشه این سوال مطرح است که دلیل اختلاف زیاد قیمت گوشی آیفون در ایران قیمت درج شده در سایت‌ رسمی چیست؟ در حال حاضر قیمت گوشی آیفون مدل 3GS حدود 200 تا 300 دلار و مدل 3G آن حدود 100 دلار در سایت رسمی اپل است. این در حالی که همین گوشی در بازار ایران با قیمت 700 تا 900 هزار تومان عرضه می‌شود.


پیش‌بینی می‌شود نخستین گوشی‌های آیفون 5 با قیمت حبابی و غیر منطقی پایه 2 میلیون و 500 هزار تومان و با قیمت سقف 3 میلیون تومان عرضه شود. البته طبیعی است که این رقم با جلو رفتن زمان کاهش پیدا می‌کند. در حال حاضر قیمت 16 گیگابایت آیفون 4S یک میلیون و 249، 32 گیگابایت 1 میلیون و 430 و قیمت 64 گیگابایتی آن 1 میلیون و 960 هزار تومان است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد