تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

تصاویر حیوانات/ سگ های موج سوار

                           سگ های موج سوار












نظرات 2 + ارسال نظر
وحید 1391/04/01 ساعت 20:38 http://vahid2120.blogfa.com

امروز ظهر شیطان را دیدم !!! نشسته بر بساط صبحانه
و آرام لقمه برمی داشت...
گفتم: ظهر شده، هنوز بساط کار خود را پهن نکرده ای؟
بنی آدم نصف روز خود را بی تو گذرانده اند...
شیطان گفت: خود را بازنشسته کرده ام. پیش از موعد!
... ... گفتم: به راه عدل و انصاف بازگشته ای یا سنگ
بندگی خدا به سینه می زنی؟
گفت: من دیگر آن شیطان توانای سابق نیستم.
دیدم انسانها، آنچه را من شبانه به ده ها وسوسه
پنهانی انجام میدادم،
روزانه به صدها دسیسه آشکارا انجام میدهند.
اینان را چه نیاز به شیطان

boy 1391/04/02 ساعت 02:58 http://www.boosekiss.blogfa.com

سلام
ممنون که من سر زدی
اگه با تبادل لینک موافقی خبر بده
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد