تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

عکس/تصلویری از دوستی های باور نکردنی

تصلویری از دوستی های باور نکردنی


نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] 1391/03/28 ساعت 11:05

سلام بسیار زیبا بود ممنوننننننن

رامین 1391/03/28 ساعت 11:26 http://hipic.blogsky.com

دوست عزیز قبل از هر چیز اینو بگم که هیچ چی یک شبه به دست نمیاد.
الان شاید بگی که تو چطوری با چند پست تونستی
بازدید بالای 50000 بگیری؟
تازه وبت هم که کمتر از یک ماهه باز شده؟
خوب اینا سوالاتیه که من هر روز باید به اونها جواب بدم.
دلیلش موفقیت من هم خواندن مقالات افزایش بازدیده
من بیش از یک سال پشت رایانه نشستم و فقط می خوام بازدیدم رو بترکونم.
قبلا یک وبلاگ داشتم که بازدید بالای 100000 داشت که متاسفانه وبلاگ مورد نظر هک شد.
دلیلش هم روشن بود جناب آقای شیرازی وبلاگ هرکی که بازدید بالا داشته باشه رو قبول نمیکنه و رمزش رو میده به دوستاش تا وبلاگ مورد نظر رو پاک یا با ارسال چند پست ناسالم فیلتر کنن.
خوب از اینا که بگذریم می بینیم جز چند روش راه حل دیگه ای نداره
من دوست ندارم بهت مثل بعضیا بگم که برو فلان کارو بکن
چون یقین دارم چندین بار مقاله افزایش بازدید رو خوندی که همشون تقریبا کپی شده هستن و همون مطلبی رو میگن که بقیه هم همونه یاد آوری میکنن
و هی مطالب تکراری خوندی
ولی اینا راز موفقیت منه

1.از اسپمر استفاده کن
از بخش دانلود نرم افزار وبلاگم میتونی دانلود کنی
2.سایت بلاگ اسکای روزانه فکر کنم بیش از 2 میلیون بازدید داره
البته صفحه اصلی رو میگم
منظورم هم بازدیده نه بازدید کننده
پس همیشه یه تعداد همیشه آنلاین هستن در صفحه اصلی
بهترین کاری که میتونی بکنی اینه که پست هات رو هر یک ساعت یک بار ارسال کنی تا در اونجا نمایش داده بشه
اگه زود ارسال کنی نمایش داده نمیشه
الان که داری هی پست ارسال میکنی نه در گوگل ایندکس میشه و نه میتونی برای خودت بازدید کننده کسب کنی
3.استفاده درست از تصاویر
همیشه سعی کن تصاویری در وبلاگت بزاری که حجم کمی دارن
و توضیحات هم برای تصاویر یادت نره.
از کد جاوا هم استفاده نکن اگه استفاده کردی فقط برای آمار گیر استفاده کن
این هایی که گفتم حجم صفحه رو بسیار بالا میبره
و با سرعت افتضاح اینترنت ایران نمیتونی حتی یک عکس هم باز کنی
3.در پست هات به مطالب قلبی که نوشته لینک بده
و بیشتر روی کلمات کار کن.
اگه روی اینا کار کنی حتما بازدید کننده کسب میکنی
اگر هم تونستی این کارو کنی
من هم کاری میکنم که آمار گیرت بدون هیچ کدی امار بالا رو نشون بده
و میتونی با سایت های پر بازدید تبادل بنر کنی و بازدید کننده ثابت برای خودت کسب کنی
فعلا روی همینا کار کن تا بهت بگم چی کار کنی

سلام خیلی خیلی ممنون که به وبلاگم سرزدی
بازم بهم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد