تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

خواندنی/'مارادونا' دعوت فلسطینی ها را قبول کرد

  'مارادونا' دعوت فلسطینی ها را قبول کرد


                          

تارنمای ورزشی یورو اسپورت به نقل از''مارادونا'' اضافه کرد: به زودی از فلسطین دیدار می کنم و


در این راستا منتظر انجام مراحل اداری برای ورود به سرزمین های اشغالی هستم.



 وی افزود: دو روز قبل از ''عبدالسلام اسماعیل هنیه'' عضو شورای ورزش و جوانان فلسطین برای دیدار از فلسطین دعوتنامه رسمی دریافت کردم.



 به نوشته تارنمای یاد شده،''اسماعیل هنیه''پس ازپیروزی سه بریک تیم''الوصل''امارات مقابل '' المحرق'' بحرین در مرحله نهایی مسابقات فوتبال باشگاههای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس از مارادونا برای سفر به فلسطین دعوت کرد.



 مارادونا دراین باره اظهارداشت: من این دعوت را قبول کردم و به زودی از فلسطین دیدن می کنم ، هرکس می خواهد خشمگین شود.بشود و هرکس می خواهد ناراحت شود ، ناراحت شود.



 پیش از این یکی از تماشاگران الوصل امارات پس از تمرینات این تیم در ورزشگاه ''زعبیل'' دبی ، ''چفیه'' فلسطینی را به مارادونا اهداء کرد .



 مارادونا پس از آنکه این ''چفیه'' را به گردن آویخت شعار ''زنده باد فلسطین'' را سر داد.

نظرات 1 + ارسال نظر
مطهر 1391/03/18 ساعت 08:38 http://modara.blogfa.com

با سلام و سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد