تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

عکس/تصاویری از یک عملیات در فکه

 

 








این عملیات با رمز «یاسیدالشهداء(ع)» در روز 13 اردیبهشت ماه سال 65 مصادف با 23 ماه شعبان آغاز شد. در این عملیات سردارانی مثل حاج حسین اسکندرلو فرمانده گردان حضرت علی اصغر (ع) و شهید حسنیان فرمانده گردان المهدی(ع) به شهادت رسیدند. در این عملیات شهید سید مهدی اعتصامی، سیدمجتبی زینال الحسینی، اصغر کاظمی، علی دهقان سانیچ، سعید منتظری از جمع همسنگران تخریبچی لشکر10س در باز گشایی معبر جهت رزمندگان به آسمان پرکشیدند.


نظرات 6 + ارسال نظر

سلام

از حضورتان ممنون
خدا کند شرمنده ی خون شهدا نشویم .
یا علی

سلام من با تبادل لینک موافقم اگه خواستین بسم الله .
راست منو باعنوان شهیدوشهادت تبادل کن

حضرت زینب کبرى علیها السلام در روز پنجم جمادى الاولى سال پنجم یا ششم هجرى قمرى در شهر مدینه منوّره متولّد گردیده و جهان را به قدوم خویش مزین فرمودند.

نام مبارک آن بزرگوار زینب، و کنیه گرامیشان ام الحسن و ام کلثوم و القاب آن حضرت عبارتند از: صدّیقة الصغرى، عصمة الصغرى، ولیة اللّه العظمى، ناموس الکبرى، شریکة الحسین علیهالسّلام و عالمه غیر معلّمه، فاضله، کامله و ... پدر بزرگوار آن حضرت، اوّلین پیشواى شیعیان حضرت امیرالمؤمنین على بن ابیطالب علیهماالسّلام، و مادر گرامى آن بزرگوار، حضرت فاطمه زهرا سلام اللّه علیها می باشد.

مجتبی 1392/11/21 ساعت 20:19 http://mehr4124.blogfa.com/

شهید احمد مجرد : همه چیزمان را مدیون خون شهدا می دانیم شهیدان که با خون خود انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و تاریخ خون بار آن را نوشتند

جنگ ممکن است که باشد یا نباشد، اما مبارزه تمامی ندارد. تحقق اسلام در جهان و بر قراری عدالت در گرو مبارزه حق و باطل است. جهاد حافظ بقای سایر اصول و فروع دین است و آنان که این معنی را نمی پذیرند، یا باید بشر را در این فلاکتی که بدان گرفتار آمده است رها کنند و یا وضع کنونی بشر را مودّی به عدل و صلح بدانند و منتظر باشند تا استمرار همین وضع به استقرار عدالت و صلح حقیقی بر سطح کره زمین منتهی شود.
(شهید آوینی )
سلام و درود خدا بر کسانی که یاد خاطره شهداء را زنده نگه می دارند امیدوارم حضور شما در جبهه فرهنگی حق علیه باطل استوار باشد . من الله توفیق

سلام
از حضورتان ممنون
خدا کند شرمنده ی خون شهدا نشویم .

وقتی خدا تو را لبه پرتگاه قرار می دهد ،
به او اعتماد کن!
یکی از این دو ، اتفاق خواهد افتاد:
یا به هنگام سقوط تو را نگه می دارد...
یا پرواز کردن را به تو می آموزد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد