تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

کارت پستال های عاشقانه بازی سرنوشت 95

کارت پستال های عاشقانه بازی سرنوشت

 

آرام در رثای خودم گریه می‌کنم
در مجلس عزای خودم گریه می‌کنم
زانو بغل گرفته و مانند کودکان
لج می‌کنم برای خودم، گریه می‌کنم

چونان مسافری که کسی نیست خویش او
چون چشمه پشت پای خودم گریه می‌کنم

پیش چراغ‌های جهان سرخ می‌شوم
از شرم چشم‌های خودم گریه می‌‌کنم

بسیار ساده‌ام من آواره، مدتی است
با یاد روستای خودم گریه می‌کنم

ای دل عجیب خسته‌ام از درد مردمان
امشب فقط به ‌جای خودم گریه می‌کنم

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

کارت پستال های عاشقانه

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد