تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه و احساسی آبان 94

 اس ام اس های عاشقانه و احساسی آبان 94


 

اصرار نکن … ما شدن ما شدنی نیست

تردید نکن … این گره ها وا شدنی نیست

.

.

.

خداوند بینهایت است

اما به قدر نیاز تو فرود می آید،

به قدر آرزوهای تو گسترده می شود

و به قدر ایمان تو کارگشاست

.

.

.

آرامش وجود من …

بودنم

در کنار توست …!

.

.

.

نوازشگر خوبی نبودی

سفید شده تار مویی رو که میگفتی با دنیا عوضش نمیکنی

.

.

.

به لبهایم قفل زدم درباره عشق تو

به کسی چیزی نگویم

شاید روزی خودت

آدم شوی

.

.

.

باختی در کار نیست

برای تو قلبم را ریسک می کنم

یا می برم یا می میرم …

.

.

.

تنهایی یعنی …

این همه اغوش برات بازه

اما تو همونو میخوای که بهت پشت کرده …

.

.

.

مرگم باد اگر لحظه ای کوتاه بیایم

از تکرار این پیش پا افتاده ترین حرف که

دوستت دارم

.

.

.

خدایا! این بند دل آدم کجاست؟

که گاهی با یک اسم یا حضور یک نفر و یا با یک لبخند “پاره” میشود …

.

.

.

کاش نامت را با خط بریل مینوشتند * صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد!

.

.

.

آدم بدون دوست ** چون کتاب بدون جلد است!

.

.

.

سفری به دور دنیاست، وقتی دستانم تا انتها، رویت را نوازش می کنند

.

.

.

انسان های خوب همانند گل های قالی هستند

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن، دائمی اند!

.

.

.

چه فرقی دارد، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه

.

.

.

دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه ** چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته ** عزیزم، دوستت دارم همیشه

.

.

.

هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم، گم میشدم

حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است ( اضطراب گم شدن نیست )

.

.

.

بخوای نخوای دوست دارم، بیایی نیایی منتظرم

بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام بذاری

.

.

.

میدونی فرق تو با اشکام چیه؟ اشک من بخاطر تو

زود میاد ولی تو به خاطر اشک من دیر میایی .

.

.

.

فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم

نه فقط دارم بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه

.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سید حسن 1394/08/20 ساعت 11:37 http://www.mybc.ir

عالی بود ممنون ازت

فوق العااااادههههه عاااااالیییییی


خسته نباشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد