تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

بیش از 50% از مسافران مشهد اشتباه انالیز می شوند

بیش از 50% از مسافران مشهد اشتباه انالیز می شوند

http://up.capitelert.org/view/2477309/photo_%DB%B2%DB%B0%DB%B1%DB%B8-%DB%B0%DB%B3-%DB%B1%DB%B7_%DB%B1%DB%B6-%DB%B5%DB%B5-%DB%B1%DB%B1.jpg
  

بیش از 50% از مسافران در تورهای مشهد اشتباه آنالیز می شوند .

آنالیز غلط – تغییر روش فکری مسافر

شاید برایتان جالب باشد که بدانید چرا عنوان خبر خود را با این موضوع شروع کرده ایم اما اگر بدانید در شهری که سالانه میزبان میهمانان میلیونی می باشد بیش از نیمی ازین مسافران با دیدگاهی اشتباه و عدم رضایت کامل تور خود را شروع می کنند ، و بعضا بدلیل عدم اطلاعات کافی با تور خریداری شده خود به مسافرت مشهد می پردازند .

بهترین و اصلی ترین دلیلی که باید به این مورد اشاره کنیم تلفظ غلط و کلیشه ای واژه چند شب و چند روز ؛ در واقع زمانی که شما مسافر مشهد برای یک سفر خود را آماده می کنید .

فارغ از هر نوع مسافرتی که دارید برای مدت اقامت خود در شهر مشهد پیش فرض هایی دارید چه مدت برای رزرو هتل یا مکان خود باید هزینه کنید و یا به چه صورت مسافرت میکنید ، با وسیله نقلیه شخصی یا عمومی و یا بصورتی هوایی یا ریلی ... .

اما طبیعی است که در این مورد به مشورت با کسانی بپردازید که در آژانس های مسافرتی فعالیت می کنند یا کسانی که حداقل تجربه سفر را دارند اما در تمام مشاوره های دریافتی شما به دیگران با این جمله که مدت تور مشهد شما پنج روزه هست یا اقامت بصورت دوشب و سه روز می باشد مواجه می شوید و اولین معمای شما برای سفر شکل می گیرد ؟

مدت اقامت در تور مشهد

امروز میخواهیم درباره مدت اقامت خود در سفرها و استفاده صحیح و بدون دغدغه کلمات رزرو در سفر اطلاعاتی را بیان کنیم که از نظر آنالیز و مشاوره شما را در مسیر جدید قرار می دهد .

مشهد یکی از شهرهای زیارتی و پایتخت مذهبی می باشد و سالانه میزبان زائران زیادی در اقصی نقاط کشور می باشد و بطور کلی در شهر زیارتی مشهد اکثر هتل ها بصورت صبحانه نهار و شام ارائه خدمات می کنند .

در نظر بگیریم شما برای خرید تور مشهد زمینی ، تور مشهد هوایی یا تور مشهد ترکیبی به آژانس مسافرتی نزدیک به محل سکونت خود تماس میگیرید و طی توضیحات کارشناسان فروش آژانس مد نظر ، مدت اقامت شما در توضیحات بصورت دوشب و سه روز یا سه شب و چهار روز و به همین ترتیب بنا به نیاز شما عنوان می شود .

امام اشتباه ازین جا شروع می شود ، شما خدمات و سرویس دهی یک تور مشهد با توجه به مدت اقامت برای هر شب صورت می گیرد بدین معنی که چه شما که مسافرید و چه ما که آژانس هستیم می بایستی بر اساس مدت اقامت در شب به شما اقامت را اعلام کنیم .

چرا که تمام خدمات هتل یا مکان ذخیره شده بر اساس شب اقامت شما در هتل تنظیم می گردد که عبارتنداز پذیرایی صبحانه ، نهار و شام شما در محل اقامت خود در مشهد اساسا بصورت ورود و خروج ساعت 14 یک شبانه روز را هزینه می کنید و این نشان دهنده آن ست که به تعداد شبهای اقامت در هتل پذیرایی دارید و وقتی روزها برابر با تعداد شبها نباشد به این معنی خواهد بود که باید برای روز مازاد بر شب هم خدمات لازم ارائه شود .

ولی در عمل چنین چیزی نیست .این مورد دقیقا در تورهای زمینی مشهد بیشتر به چشم می خورد چرا که بعضا شاهد این هستیم که با عنوان تور پنج روزه هم آنالیز به مسافر داده میشود یعنی حتی مدت سیر مسافر در قطار هم به عنوان مدت تور محاسبه شده است که به نوبه خود جایی بسی تاسف دارد .

لازم است بدانید که یک تور مشهد ؛

لازم است بدانید که پکیج کامل یک تور مشهد یا تورهای مشهد به هر شکلی از قبیل تور مشهد زمینی تور مشهد هوایی یا تور مشهد ترکیبی از بلیت رفت و برگشت ، هتل جهت اقامت ، پذیرایی در هتل به تعداد شبهای اقامت و در نهایت ترانسفر استقبال – بدرقه و گشت نیمروزی که بعضا" بصورت اختیاری بوده تشکیل می شود .

اشتباهات را دور بریزید ، درست آنالیز شوید و مطمئن انتخاب کنید

شرکت خدمات مسافرتی و گردشگری ایروناسیر با 18 سال تجربه موفق و بصورت حرفه ای توانسته نقش بسزایی در حرکت صحیح برای مشاووره و آنالیز همسفران خود بوجود آورد .

در حقیقت این تمام قضیه نیست ، ما برای اینکه شما همسفر عزیز بتوانید خرید تور مشهد خود را بصورت صحیح و عاری از هرگونه ابهام انتخاب کنید ، در هر فصل اقدام به اعزام کارشناس آی تی کارشناس هتل و کارشناس فروش و انالیز فنی به مشهد میکنیم تا با عکسبرداری واقعیت هتل را به تصویر بکشیم .

در نهایت بازدیدهای کارشناسان ما از هتل های زیر مجموعه شرکت ایرونا سبب شده تا با سابقه ای که اعلام شد امروز تنها آژانس مسافرتی باشیم که 100 % درصد رضایت را از سوی همسفان خود در کارنامه ایرونا ثبت کنیم .

انتخاب صحیح تور قبل از پرداخت هزینه تور مشهد

پس خواهشمندیم زمانی که برای خرید تور مخصوصا تور مشهد اقدام می کنید مدت اقامت خود را با تحلیل صحیح دریافت نمایید .ما در مجموعه ایروناسیر تلاش کرده ایم اجرای تورهای خود را به گونه ای برنامه ریزی کنیم که شما کمترین زمان اتلاف وقت را داشته باشید و از شما همسفران محترم دعوت می کنیم جهت بازید از تورهای مشهد به وب سایت ما به آدرس www.tourcis.com مراجعه نمایید .

نظرات 1 + ارسال نظر
atamlm 1397/12/05 ساعت 12:42 https://atamlm.ir

باتشکر از مطالب مفید شما
لطفا ما را در سایت https://atamlm.ir دنبال کنید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد