تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

درباره تور هنگ و کنگ

درباره تور هنگ و کنگ

http://rozup.ir/view/2403672/Hong.jpg
 

درباره تور هنگ و کنگ

تور هنگ کنگ یکی از بهترین تورها برای گذراندن تعطیلاتی عالی است. در ادامه مناطق گردشگری پر طرفداری که در هنگ کنگ می توان در آنها اوقات خوشی را سپری کرد  مرور میکنیم:

 از برج پیک هنگ کنگ بهترین چشم انداز به جزیره هنگ کنگ، بنادر و منطقه کاولون قابل مشاهده است. می توان گفت ایده ساخت این برج خارق العاده است. مدیریت چنین برجی نیز نیاز به تخصص و تبحر زیادی دارد.  چندین طبقه در این برج مختص فروشگاه ها، رستوران ها و جایگاه های مختلف تفریحی مثل موزه مادام چوست است. در سقف برج استخر بزرگ آبی با تمام امکانات رفاهی در نظر گرفته شده. سیستم شستشوی حوله و ملافه ها با صرف کم ترین هزینه، شستشو را انجام می دهد. ساعتها می توان راجع خصوصیات منحصر به فرد این برج صحبت کرد اما در این مقاله به همین مقدار اکتفا میکنیم.

جاذبه گردشگری هنگ کنگ، "شهر دیزنى لند هنگ کنگ" هم هست که در سال 2005 افتتاح شد. البته اولین دیزنی لند در ۱۹۵۵ در کشور آمریکا تاسیس شد. پاریس نیز دیزنی لندی دارد که قدیمی‌ترین کپی از دیزنی‌لند آمریکا است و دقیقا شبیه به دیزنی‌لند آمریکا ساخته‌ شده است.  با تور ارزان هنگ کنگ می توانید به دیزنی لند بروید و  ساعت ها در نوستالژی ها غرق باشید چرا که سفید برفی، میکی موس، آلیس سرزمین عجایب و در واقع تمام بازیگرهای شخصیت های کارتونی منتظر شما هستند. استخدام در این پارک پروسه سنگین و طولانی ای دارد. قد، سن، ظاهر، استعداد بازیگری و فاکتورهای دیگری وجود دارد که باید تایید شوند تا استخدام انجام شود.

پله برقی منطقه Mid-Level درهنگ کنگ، طولانی ترین پله برقی دنیا با 29 ورودی و خروجی است. 20 دقیقه زمان سفر با این پله برقی می باشد. این پله برقی یک طرفه در خروجی و ورودی ها به خیابان های متعدد، مناطق مسکونی و تجاری متصل می گردد.

اوشن پارک هنگ کنگ(Ocean park)، برج ساعت هنگ کنگ، برج ویکتوریت، خانه دولت هنگ کنگ (Government House)  از دیگر مناطق گردشگری هنگ کنگ است.

اگر شما هم دوست دارید لذت سفر به هنگ کنگ و گردش در مناطق بی نظیر آن را تجربه کنید، باید از دو سه ماه قبل برای اخذ ویزای هنگ کنگ اقدام نمایید. آژانس مسافرتی آندیا سیر با برگزاری تور هنگ کنگ، علاوه بر ارائه خدمات تور هنگ کنگ، اقدام به اخذ ویزای توریستی هنگ کنگ برای شما می نماید تا شما بتوانید با آسودگی خاطر برای سفر خود برنامه ریزی کنید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت تور هنگ کنگ با شماره " 22053163 " تماس حاصل فرمائید.

منبع :‌www.andiaseir.ir

 

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام وبلاگ خوب و جالبی دارید
از وبلاگهای ما هم دیدن فرمائید متشکرم
http://khateratsedayevakil.blogsky.com/
http://sedayevakill.blogsky.com/

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد