تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس های جدید و قشنگ دوستت دارم 95

اس ام اس های جدید و قشنگ دوستت دارم


اس ام اس های محشر و قشنگ دوستت دارم

  

نمی دانم چه حسی هست این عاشقی ؟

وقتی می نشینم، وقتی راه می روم، وقتی می خوابم

 دوستت دارم وقتی صدایی می اید دوستت دارم،

وقتی سکوت است دوستت دارم چه می کنی با من که چنین راحت همیشگی شده ای

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوستت دارم و هر بار بجای گفتنش؛ بو می کشم تمام عطرهای جهان را که از تن ات بارها جا گذاشته ای. تو را از وقــــــــــــتی که به قــــنوت نمازم پیوستی خالصانه دوستت دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

از طلوع عشق تا غروب سرنوشت و از غوغای زندگی تا سکوت مرگ دوستت دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوست داشتنَت گنـــــــــــاه باشد یا اشتــــباه گناه می کنم،

تـــــو را حتــــــی به اشتباه …..!

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

باهات میام نفس نفس / تو آسمان توی قفس / از اول تا آخرش / دوستت دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

همین و بس دوستت دارم هایت را به کسی نگو نگه دار برای خودم من جانم را برای شنیدنش کنار گذاشته ام دوست داشتنت

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

بوی باران می دهد همان قدر بی مقدمه، همان قدر بی دغدغه فقط یادت باشد مثل باران مرا بی واسطه دوست داشته باشی

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

«دوستت دارم» و این جهانی ترین شعری ست که گفته ام شاعر نیستم اگر این را که برای تو نوشته ام دهان به دهان میان بوسه های عاشقانه نچرخد. نـبـایـد چـیـزی را دوسـت بـداری . .

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوستت دارم به اندازه ی
پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم زدم
و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوست داشته شدن خیلی خوب است حتی اگر دیر شده باشد! گاهی اوقات فکر کردن به بعضی ها، ناخودآگاه لبخندی روی لبانت می نشاند

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوست دارم این لبخند های بیگاه… و آن بعضی ها درخت دوستی رابا قلب میکارند نه با دست .

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

در صفحه ی شطرنج زندگیم
تمام مهره هایم مات مهربانیت شد
و من با اسب سفید قلبم به سوی تو تاختم
تا بگویم شاه دلم دوستت دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

تورا من باقلب دوست دارم نه با حرف . . . . . .

30 ثانیه زمان کمی نیست ۱۰۰ بار می شود

پلک زد ۶۰ بار می شود گفت “ دوستت دارم ” . . .

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

تا صبح دور و به اندازه ی یک جرعه خدا
دوستت می دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

ای کاش قطره اشکی بودم که بر گونه هایت، می زیستم تا بدانی چقدر دوستت دارم . . .

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

زیبایی عشق به سکوت است نه فریاد
پس با تمام سکوتم دوستت دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

دوستت دارم و نگرانم روزی بگذرد که تو تن زندگی ام را نلرزانی و در شعر من انقلابی بر پا نکنی و واژگانم را به آتش نکشی رسیدنت را برای ماندنت دوست دارم

**

*** اس ام اس دوست دارم عشقم ***

**

اگر دوست داشتن ِ تو
را فریاد بزنم
تاب نمی آورد این کوه ِ مقابل!

**


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد