تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

جوک های جدید خفن خنده دار سال 95

جوک های جدید خنده دار سال 95


http://rozup.ir/view/1316827/joke-khandedar.jpg

 

به سلامتی دخترای قدیم که کدبانو بودن
و از پس کارای خونه برمیومدن، صداشونم در نمیومد!
نه دخترای الان که اگه در نوشابه رو باز کنه و دستش زخم بشه!
تو فیسبوکش مینویسه :
امروز مرگو با چشام دیدم

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

حامد بهداد اگه نقش یه گلدون رو هم بهش بدن، نقش یه گلدون عصبی که از اسکیزوفرنی رنج میبره رو بازی می کنه.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خفن ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

کاش یه حمومم بود اتوماتیک از اینور میرفتی از اونور مینداختت بیرون. بدون نیاز به حرکت دست. فضا پیما به چه درد میخوره؟؟ اینو بساز آقای دانشمند.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خفن ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

‏کاش به صورت نمادین بگن سندی پاشه آهنگ اصغر آقا بفرما رو اجرا کنه. برنامه استعدایابی تبدیل به استندآپ کمدی میشه.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

چه توقعی دارید اونطوری بشیم که شما میخواهید ما اونی که خودمون میخواستیم هم نشدیم.

.

 •. •. •. •. •. • متن خنده دار تلگرامی,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

‏دوستى با نهنگا خیلى خطریه. یهو برنامه میزارن اخر هفته برن خودکشى اگه باهاشون نرى ام ناراحت میشن.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,متن خنده دار تلگرامی •. •. •. •. •. •

.

تو دنیا سه چیز خیلی مهمه
اولیش پوله
دومیشم پوله
سومیشم هرچی میخواد باشه چون با پول حل میشه.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خفن خنده دار, جوک خنده دار ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

‏من اگه به جا هر آپدیت دیوارام تو کلش آو کلنز یه آجر رو هم میذاشتم الان میتونستم دست عشقمو بگیرمو بیارمش تو خونه‌ی خودم.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

یه باشگاه بدنسازی تو محلمون بود واسه ورزشکارا آهنگ داریوش پخش میکرد بعد از یک ماه باشگاه رو جمع کردن جاش کمپ ترک اعتیاد زدن.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

” خودش شد ”
بهترین توجیه زمان بچگیامون

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

فرق بین دخترا & پسرا:
دخترا اگه دوستشون دیر کنه:
۱۰دقیقه:مهشید جونم بدو عسیسم..
۲۰:مهشید جونی داری آرایش میکنی هنوز؟بدو آجی..
۳۰:مهشید باهات قهلم اگه همین الان نیای..
بعد از ۴۵دقیقه اومد:دیوونه..چیکار میکردی ۵دقیقس منتظرم عسیسم..

پسرا:
۱۰دقیقه:دیوص کجایی؟
۲۰:ممد تف به روت کدوم گوری هستی لاشی؟
۳۰:ممد اگه مامورای عربستان گرفتنت بگو تا منم بیام کمکشون؟
بعد از ۴۵دقیقه ممد اومد: /***/

.

•. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

ینی اصن امکان نداره یه نفر
یه نوشابه بذاره توی فریزر
بعد یادش بمونه که نوشابه رو به موقع در بیاره

.

 •. •. •. •. •. • جوک خفن خنده دار, جوک خنده دار ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

دیدین بعدازظهرا که آدم میخوابه
بعد یهو پا میشه چه حسی داره ؟!
مخصوصا اگه هیچکی خونه نباشه
لامصب اصن معلوم نیس شبه ؟
روزه؟ امروزه؟ فرداست؟ دیروزه ؟!
همه مردن تو زنده موندی ؟!
تو مردی همه زنده موندن ؟!
خلاصه که خیلی حس بدیه

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,متن خنده دار تلگرامی •. •. •. •. •. •

.

من آخرشم نفهمیدم فلسفش چیه که تو همه ی عروسی ها
یه نفر با شلوار لی و تی شرت قرمز هست
که از همه هم بیشتر میرقصه

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

گربه ها یجوری آدمو نگاه میکنن
که انگار همه چیو فهمیدن
الان هم میخوان برن به همه بگن

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

پشت سر یه مرد موفق یه زن زیبا هست
پشت سر یه زن زیبا یه مرد توانمنده
پشت سر یه مرد توانمند یه زن سن بالا
و پشت سر زن سن بالا یک پسر باهوش
و پشت سر پسر باهوش من هستم
پشت سر منم یکی زنبیل گذاشته رفته . . .
ببخشید تو صف نون سنگکی ام حوصلم سر رفته
گفتم دوستان رو معرفی کنم خدمتتون

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

ایا میدانید دراز ترین شب سال چه شبی است ؟

شبی که قهر کنی و شام نخوری مگه شب تموم میشه بی صاب

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

ﺳﮓ ﺍﯾﻨﺠﻮﺭﯼ ﻓﮑﺮ ﻣﯿﮑﻨﻪ:
ﺍﯾﻦ ﺁﺩﻡِ ﺑﻪ ﻣﻦ ﻏﺬﺍ ﻣﯿﺪﻩ, ﻧﺎﺯﻡ ﻣﯿﮑﻨﻪ , ﺩﻭﺳﺘﻢ ﺩﺍﺭﻩ , ﺣﺘﻤﺎّ ﺧﺪﺍﺳﺖ!
اما…..
یه گربه اینجوری فکر میکنه:
این آدمه به من غذا میده؛ نازم میکنه ؛ دوستم داره ؛ حتما من خدام!
به این میگن
” گربه صفتی “….!
حکایت بعضی آدماس . . .

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,متن خنده دار تلگرامی •. •. •. •. •. •

.

یه بار کلاس اول دبستان بغل دستیم بهم گفت:
مسخره …
منم گفتم : اسم بابات اصغره …
عاقا این دیگه تا آخر سال گیر داده بود که تو اسم بابای منو از کجا میدونی

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

زن به شوهرش: عزیزم امثال چه مدل جورابی دوست داری روز مرد برات بخرم

مرد: فردا با هم بریم بخر برام

روز بعد مرد همسرش را به نمایندگی نایک در الهیه برد

و زن آموخت که جوراب صد هزار تومنی هم داریم

زن هم با کارت بانک شوهرش که باهاش خریدای خونه رو انجام میده

پول جوراب رو حساب کرد تا مرد بیاموزد که

هدیه دادن جوراب در روز مرد چه فلسفه ای داره

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

از محبت خارها ، شاخ می شوند

اون قدیم بود گل می شدن الان خیلی از آدم ها گاو شدن متأسفانه

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,متن خنده دار تلگرامی •. •. •. •. •. •

.

رفتم جلو در خونه دوس دخترم

بهش اس دادم:  «عزیزم من رسیدم جلو در خونتون»

یه نیم ساعت منتظر موندم دیدم جواب نمیده

خلاصه بعد یه ساعت دوباره پیامی رو که دادم چک کردم

دیدم س رسیدن رو نذاشتم

هیچی دیگه الان خاطراتم رو مرور میکنم

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

لقمان رو بردن تو پارتی گفتن: اینجا پره بی ادبه، برو ادب یاد بگیر…
بعد از ۵ دقیقه دیدن لقمان داره با دخترا میرقصه!!
گفتن: یا شیخ شما چرا؟؟؟!!
گفت: بزار تو حاله خودم باششم همه‌ی دافا باید تو بغلم جاششن

لقمانم آدم پایه‌ایه هااا

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

بابام میگه :
چکار میکنی همیشه کله ت تو گوشیه .
گفتم :
تو کار صادرات واردات هستم .
میگه :.صادرات واردات چی ؟
گفتم :
جوک های این گروهو صادر میکنم به گروهای دیگه و جک های اون گروها وارد میکنم به این گروه .
اونم عصبانی شد صادرم کرد تو کوچه
الانم تو پارکم  ۸۱۵۱۹_phil_31

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

مامانه به دخترش میگه :

تو کى میخواى بزرگ شى؟؟!

من هم سِنِ تو بودم ، حامله بودم!!!

دختره ذوق میکنه و مى پره بغل مامانش و میگه :

قربون مامان روشنفکرم بشم

منه خرو بگو چقدر الکى غصه خوردم و نگران بودم

مامانم ،،،منم الان حاملم”!!!!!

هیچى دیگه الان مادره توکماست…

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

امروز تا چه ساعتی بازین؟
.
بهترین سوال برای فرار از دست فروشنده ها
۱۰۰% تست شده و تضمینی!

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

گـــــرگ باش

مثل خر

نمیدونم چرا

.کلآ خواستم بگم منم آنلاینم

‹(ツ)›
<) )>
_/_
این روزها فعال نباشی پشتت حرف در میارن!!!!!!!!!

میگن رفتی مکه!!!!

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

امروز تو خونه بودم ،بابام اومد.
دیدم یه کاغذ دستشه..همینکه نشست رو مبل گفت :
اوه اوه اوه ابم اومد.
با قیافه ای بٌهت زده گفتم بابا. جلوی من زشته از این حرفا نزن
.گفت پدر سگ تف به اون مدرسه ای که به تو درس میدن…قبض آب اومده دیوص منحرف …

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

دختره اومد مغازه ام بهم گفت یه سس مایونز بدید ،گفتم : بهروز خوبه ؟؟؟؟دختر میگه : شما از کجا میدونی؟ تورو خدا به بابام نگو …. منو میکشه …..

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

میدونی دردناک ترین مرگ رو توی تاریخ کی داشت؟

« پسر نوح »

فکر کن داری غرق میشی یه گورخر باهات بای بای کنه اونم

از توی کشتی بابات!!

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

ﺩﻗﺖ ﮐﺮﺩﯾﻦ

ﻇﺎﻟﻢ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻦ ﺣﯿﻮﻭﻥ !!!
ﻣﻈﻠﻮﻡ ﺑﺎﺷﯽ ﺑﻬﺖ ﻣﯿﮕﻦ ﺍﺧﯽ ﺣﯿﻮﻭﻧﯽ؟؟؟
کلا حیاط وحش را گرامی میداریم…

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

تو فیلم های ترسناک دیدین شخصیت فیلم یه صدایی می شنوه
از جاش بلند میشه مث سگ میفته دنبال صدا ببینه چه خبره
بعد جن میاد خفتش می کنه؟
منم شب ها هر وقت صدای ترسناکی می شنوم
 از جام بلند میشم محکم سرمو می کوبم به دیوار
که بیهوش شم کلا از دنیا بی خبر شم.
نه اینکه بترسما؛ فقط آدم کنجکاوی نیستم.

.

 •. •. •. •. •. • جوک خنده دار ۹۵,جوک خنده دار جدید ۹۵ •. •. •. •. •. •

.

یه عدد بین ۱۰ تا ۲۰ انتخاب کن.
اون عدد رو با ۳۲ جمع کن.
حاصل رو ضرب در ۲ کن.
حاصل رو منهای ۱ کن.
حالا چشماتو ۵ ثانیه ببند.
همه جا تاریک شد. درسته؟؟؟
ما اینیم دیگه

.


نظرات شما دوستان

نظرات 17 + ارسال نظر
mahdi 1394/12/12 ساعت 12:23

خوب بود مخصوصا آخریه

سلام
عالی بودن
به منم سر بزن

الینا 1395/02/12 ساعت 23:19 http://serialkorei.ir

مرسی
خیلی خوب بودن

مینامسعودی زاده 1395/03/15 ساعت 02:12

عالی بودن بازهم جک بزارین

siber 1395/03/20 ساعت 03:30 http://sibermlm.ir

Very good

miss eram 1395/04/19 ساعت 03:58

king 1395/04/19 ساعت 04:50

آخریه کمرمو شکست
آفرین عالییییییی بود

سلام 1395/04/25 ساعت 03:37

واقعا حرف نداشت.من که جک خوندنی فقط جوکو بربر نگا می کردم و فقط از درون شاد می شدم(تهش یه لبخند گشاد)اینجا جر خوردم انقد خندیدم.خلاصه اینکه کپی کردم.(وبلاگ ندارم ولی ادرستو برداشتم.شاید نیاز شد)دمت گرم.موفق باشی.

علی 1395/04/26 ساعت 10:30 http://farza0ab.com

راست میگی حتا اگه نوشابه رو سی ثانیه بعد بگیری میبینی سکته زد یخ شده

من از طرفداران پر و پا قرص سایت شما هستم.خیلی از سایتتون استفاده میکنم.امیدوارم روز به روز موفق تر بشید، سایت شما رو به هر جا تونستم معرفی کردم.
با سپاس

سلا م
ممنون

Farid 1395/05/10 ساعت 22:43

thank you so mach

محمدخواهان 1395/05/15 ساعت 20:22

اگر مراد تو ای دوست بی مرادی ماست


مراد خویش دگرباره من نخواهم خواست



اگر قبول کنی ور برانی از بر خویش


خلاف رای تو کردن خلاف مذهب ماست



میان عیب و هنر پیش دوستان کریم


تفاوتی نکند چون نظر به عین رضاست



عنایتی که تو را بود اگر مبدل شد


خلل پذیر نباشد ارادتی که مراست



مرا به هر چه کنی دل نخواهی آزردن


که هر چه دوست پسندد به جای دوست رواست



اگر عداوت و جنگ است در میان عرب


میان لیلی و مجنون محبت است و صفاست. شعر از سعدی

سارا 1395/05/21 ساعت 19:16

سلام عالی بودش

پرنیا 1395/05/27 ساعت 02:34

خوب بود ممنون مخصوصا اون منحرف.

Fatemeh 1395/05/31 ساعت 13:36

Kheili aliiiiiii born bishtr post bzr

محمد 1395/06/20 ساعت 09:12

سلام خوب بودن اما فحش زیاد داشتند

ویدا 1395/06/30 ساعت 01:47

هیچکدوم خوب نبود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد