تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

اس ام اس و جوک های خنده دار ولنتاین بهمن 94

اس ام اس و جوک های خنده دار ولنتاین بهمن 94


http://rozup.ir/view/1182451/fu8543.jpg

 


ولنتاین از من کادو نخواین
من خودم هدیه الهی ام

.

.

اینجوری نگا نکنید خدا قهرش میگیره..


******************


به دوس دخترم گفتم یا کچل کن یا تموم

.

.

الان یکم شبیه عمو جانی شده ازش میترسم
اینا واسه ولنتاین هرکاری میکنن


******************


آب دستت بزار زمین بزن تو گوش دوست دخترت

.

.

ولنتاین نزدیکه


******************

الهی روز ولنتاین در سراسر کشور
برف شدید…
تگرگ…
سیل…
و زلزله
بیاد تا این دختر پسرا نرن بیرون به هم کادو بدن….
والا ….
حسود نیستمااااا فقط دلم بلاهای طبیعی میخواد هوس کردم میفهمی؟


******************


اینم شماره‌ی من
داشته باشین لازمتون میشه

.

.

43
شماره‌ی کفشمه
واسه ولنتاین
فقط بیزحمت adidas یا nike باشه


******************


یکم نگام کن
قشنگ دقت کنا
بیشتر
.
.
.
قیافه من شبیه کسی نیست که قراره ولنتاین واسش کادو بخری؟؟؟


******************


ﻧﺎﻣﻮﺳﻦ ﺩﯾﺸﺐ ﺧﺪﺍ بهم ﺭﺣﻢ ﮐﺮﺩ

.

.

ﻧﺰﺩﯾﮏ ﺑﻮﺩ ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺩﻭﺱ ﺷﻢ،
ﺍﺻﻦ ﺣﻮﺍﺳﻤﻢ به ولنتاین ﻧﺒﻮﺩ


******************


ولنتاین چیست ؟
.
.
.
دادن یک خرس کوچک به یک خرس گنده !


******************


 ﺍگه ﺗﺎ ولنتاین ﻳــــﻪ ﻣﺨﺎﻃﺐ ﺧﺎﺹ ﺑﺮﺍﻡ ﭘﻴﺪا شد که شد !!!!
.
.
.
ﺍﮔﺮ ﻛﻪ ﻧــــــــــﻪ ؛
ﺍﻳﻨﻘﺪﺭ ﭘﺴﺖ ﻏﻤﮕﻴﻦ ﻣﻴﺰﺍﺭﻡ ﻛﻪ همتون ﺧﻮﻥ ﮔﺮﻳﻪ ﻛﻨﻴﻦ!
اینجارو  میکنم قبرستون …
حالا خود دانید دا !!!

******************

دوستان توجه داشته باشید من بخاطر ولنتاین دو هفته ای نیستم میرم آرژانتین !!!
.
.
.
اگر کسی کاری داشت بیاد ضلع غربی میدان آرژانتین اونجا خرس بساط کردم…

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا 1394/11/10 ساعت 21:37 http://funyu.ir

سلام خسته نباشید
بنده میخوام از شما بک لینک بگیرم هزینه یک ماه چقدر میشه؟منتطر پاسخ شما هستم

سلام

فعلا تبلیغات قرار نمیدیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد