تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

جدیدترین اس ام اس های عاشقانه 2015

اس ام اس های جدید عاشقانـه

http://up.ncee2013.ir/view/143330/4113996834.jpg
  

اس ام اس عاشقانه کوتاه

امشب تمام گذشته ام را ورق زدم
جز لحظه های سیاه ، لحظه های داغ و پرالتهاب بی قراری
دلتنگی افسرده ، خاموشی ، سکوت
اشک ، سوختن چیزی نیافتم
نفرین به بودن وقتی با درد همراه است

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه و زیبا

حمل سلاح سرد عمل مجرمانه شناخته شده
به خاطر خودت هم که شده آن نگاه ها را غلاف کن !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

 متن عاشقانه

دیر کرده ای !
عقربه ها گیر کرده اند در گلوی من
انگار که رد نمیشود
نه زمان
نه آب خوش !

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

جملات زیبا و عاشقانه

ﺣﻮﺍﺳﺖ ﺑــــــﻪ ﺩﻟــﺖ ﺑﺎﺷـــﺪ …
ﺁﻥ ﺭﺍ ﻫـــﺮ ﺟﺎﯾـــﯽ ﻧﮕــﺬﺍﺭ …
ﺍﯾـﻦ ﺭﻭﺯﻫـــﺎ ﺩﻝ ﺭﺍ ﻣـــے ﺩﺯﺩﻧــﺪ …
ﺑـﻌـﺪ ﮐـﻪ ﺑـﻪ ﺩﺭﺩﺷﺎﻥ ﻧﺨـــــﻮﺭﺩ
ﺟــﺎے ﺻﻨــﺪﻭﻕ ﭘﺴـــﺖ !
ﺁﻥ ﺭﺍ ﺩﺭ ﺳطـﻞ ﺁﺷﻐﺎﻝ ﻣﯽ ﺍﻧــــﺪﺍﺯﻧــــﺪ !!!
ﻭ ” ﺗـﻮ ”
ﺧﻮﺏ مـــے ﺩﺍﻧــے ﺩﻟــےﮐــﻪ
ﺍﻟﻤﺜﻨﯽ ﺷـﺪ !
ﺩﯾـﮕﺮ ﺩﻝ ﻧـﻤــــے ﺷــﻮﺩ …

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه و زیبا

ای که از تازگی زخم دلم باخبری
یا که از قصه ی دلتنگی من باخبری
مثل مهتاب که از خاطره ی شب می گذری
هرشب آهسته از آفاق دلم می گذری

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

جملات زیبا و عاشقانه

تو میروی…
اما بدان چیزی عوض نمی شود
پای ما تا ابد گیر است …
من و تو
شریک جرم یک مشت خاطره ایم

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه

خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده
خیلی وقته دیگه بارون نزده
رنگ عشق به این خیابون نزده

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه غمگین

از تو برای تو و برای دلتنگی های همیشگیم می نویسم
می گویم که من تو را  بهترین می دانم  تو را می خواهم

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه غمگین

آغوشت میتواند قشنگترین سرخط خبرها باشد
وقتی تو میتوانی قشنگ ترین تیتر زندگی من باشی . . .

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

متن عاشقانه

همیشه ﻧﻤﯿﺸﻮﺩ ﺯﺩ به ﺑﯽ ﺧﯿﺎﻟﯽ ﻭ ﮔﻔﺖ:
تنها امده ام ، تنها میروم
ﯾﮏ ﻭﻗﺘﺎﺋﯽ ﺷﺎﯾﺪ ﺣﺘﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﺳﺎﻋﺘﯽ ﯾﺎ ﺩقیقه ﺍﯼ ﮐﻢ ﻣﯿﺎﻭﺭﯼ!
ﺩﻝ ﻭﺍﻣﺎﻧﺪﮦﺍﺕ ﯾﮏ ﻧﻔﺮ ﺭﺍ ﻣﯿﺨﻮﺍﮬﺪ که ﻋﺎﺷﻘﺎنه ﺩﻭﺳﺘﺶ ﺩﺍﺭﯼ….

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

 اس ام اس های عاشقانه و زیبا

دیگه به نبودت عادت کرده بودم
خو دمو با خیالت راحت کرده بودم
دو باره زد به سرم شعر دلتنگی بگم
برای دل خودم شعر غریبی رو بگم

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه زیبا و جدید

وقتی دو قلــــب برای یکـدیگر بتپد…
هیچ فاصله ای دور نیسـت …
هیچ زمانی زیــــاد نیسـت…
و هیچ عشــــــق دیگری نمی تواند
آن دو را از هم دور کند !
محکـم تریـن برهان عشـق…
” اعتمــــــــــاد” اسـت…

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه و دلتنگی

دلتنگم و با هیچکسم میل سخن نیست
کس در همه آفاق به دلتنگی من نیست

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه غمگین

لحظه لحظه در دلم ‏عشق‬ تو غوغا می کند
کی خدا رحمی به حال این دل ما می کند

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه زیبا

تو رفتی و تنها چند خاطره که هیچ گاه
نمی توانم فراموش کنم بر جا گذاشتی
خاطره هایی که یاد آن این دل عاشقم را می سوزاند
دلم بدجور برای تو تنگ است عزیزم

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

متن عاشقانه

آمدم تا مست و مدهوشت کنم اما نشد
عاشقانه تکیه بر دوشت کنم اما نشد
آمدم تا از سر دلتنگی ام گریه تلخی در آغوشت کنم اما نشد
نازنینم یاد تو هرگز نرفت از خاطرم سعی کردم فراموشت کنم اما نشد

اس ام اس های عاشقانه و زیبا, اس ام اس عاشقانه

جملات زیبا و عاشقانه

فراموشی سخت است
انتظار هم سخت است
اما از همه سخت تر این است

که ندانی باید انتظار بکشی یا فراموش


نظرات شما دوستان عزیز

نظرات 2 + ارسال نظر

وبتون بیسته خیلی از سایتتون خوشم اومد
6518

لطف دارید شما

tanha 1394/02/25 ساعت 23:09 http://92mahdi92.mihanblog.com

سلام
خیلی وبلاگت خوبه
عکاست خیلی خوبه
من برای مطالب وبلاگم دنبال عکسم میتونید با من همکاری کنید ؟؟؟؟؟؟
با تشکر
"تنها"

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد