تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

عکسهای جدید عاشقانه 2015

جدیدترین عکسهای جدید عاشقانه 2015


  


مجموعه عکس های جدید عاشقانه 2015

بی تو"...تا ابد هم بمونم .. ککم نمیگزه .. چون با تو"...دیگه تنها نیستم من با توام هر جا و با هر کس باشی من همونجام ...باز صدایم کن صدای تو"...همیشه تنها صداییه که ارومم میکنه ...aftebgardon...

عکس عاشقانه جدید

ای تویی که در عمق پستی سنگ هر چه خودخواه تر از خودت را به سینه میزنی "منتظر باش چراکه به زودی به پایش جان میدهی و دیگر هیچ کس جز همان نامرد"توف هم کف دست تو نمی اندازد...

عاشقانه های 2015

عکس های عاشقانه 2015

دنیا و ادمهایش چیزی نیست جز فریب که هر کس لبخندش را جدی گرفت سرانجامی جز بدنامی نداشت باورم شده که جز خدا هیچ کسی لیاقت عشق رو نداره.....

LOVE 2015

همیشه وقتی کم می اوردم پدر و مادرم رو دستاویز اشتباهاتم می کردم " شاید انتخاب من انتخاب درستی نبوده بین من و تو"...اما همیشه فداکاریهای کسی که دوستش داریم انقدر روی قلبت تاثیر میگذاره که میتونی به خاطرش هم از خودت بگذری و هم از خودش"...بیا مقصر اشتباهات را خودمان بدانیم"گناه هر کسی رو پای خودش بنویسیم..

چقدر خوبه عاشق کسی باشی که عاشقته "چقدر خوبه اشکات رو روی گونه های کسی بریزی که عمری ازش دور بودی و اما اون به یادت بود "چقدر خوبه ارزوی کسی باشی که سالها ازش دور بودی و تو دلت ارزوی دیگری داشتی و وقتی بهش میرسی که هیچ کسی جز تو"...رو نداره" چقدر خوبه وقتی بفهمی عاشق شدی که توی قلبت فقط یکی هست که میدونی توی قلبش فقط یکی هستی یکی مثل من"...و تو"...

عاشقانه های جدید

عکس دختر عاشق 2015

تا به حال هر سختی کشیدم تحمل کردم"نگران و حسرت الود اما با همه اینها با تموم وجود احساس خوشبختی کردم"چراکه همیشه ظاهر و باطنم یکی بود"اگر تا به حال خدا به خاطر صبرم از من راضی باشه حاضرم به خاطر خودش تمام عمر بی تو"..تحمل کنم اگر چه هم تولد و هم روز مرگم فقط دست خداست ماها فقط باید زندگی کنیم این لطف خداست همین و بس

عکس لاو 2015

می خواهم خودم باشم نه به خاطر اینکه تو"...بدی و من خوب " فقط اما به خاطر اینکه تو"...بودی و من قدر دل مهربونت رو ندانستم بدانکه اگر چه دیره اما می خوام فقط همین یک بار رو با تو"... بمونم دل شکسته دلم برایت تنگ شده

نظرات 4 + ارسال نظر
سهیل میرزایی 1393/10/29 ساعت 21:32

نیمی از سنگها ، صخره ها ، کوهستان را گذاشته ام
با دره هایش ، پیاله های شیر
به خاطر پسرم
نیم دگر کوهستان ، وقف باران است .
دریائی آبی و آرام را با فانوس روشن دریائی
می بخشم به همسرم .
شب ها ی دریا را
بی آرام ، بی آبی
با دلشوره های فانوس دریائی
به دوستان دوران سربازی که حالا پیر شده اند .
رودخانه که می گذرد زیر پل
مال تو
دختر پوست کشیده من بر استخوان بلور
که آب ، پیراهنت شود تمام تابستان .
هر مزرعه و درخت
کشتزار و علف را
به کویر بدهید ، ششدانگ
به دانه های شن ، زیر آفتاب .
از صدای سه تار من
سبز سبز پاره های موسیقی
که ریخته ام در شیشه های گلاب و گذاشته ام
روی رف
یک سهم به مثنوی مولانا
دو سهم به " نی " بدهید .
و می بخشم به پرندگان
رنگها ، کاشی ها ، گنبدها
به یوزپلنگانی که با من دویده اند
غار و قندیل های آهک و تنهائی
و بوی باغچه را
به فصل هایی که می آیند
بعد از من

بیژن نجدی


همه عکس ها عالی بود
همیشه از عکس برا نوشتن الهام می گیرم

مهتاب75 1393/11/02 ساعت 18:04

سلام عالی بود ایول
خوشحال میشم ب منم سر بزنی

هادی 1393/11/03 ساعت 00:20 http://sajadpic.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی داری لطفا به منم سر بزن منو به اسم وبلاگم لینک کن خبر بده لینکت کنم

ممنون از وبلاگ خوبتون

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد