تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

دانلود رمان زیبا و عاشقانه نفوذ برای موبایل

دانلود رمان عاشقانه نفوذ برای موبایل + جملات عاشقانه

http://up.98love.ir/up/mamadzar/Pictures/love-romanc-girl.jpg
  
خلاصه ای از رمان :
گاهی وقتا یه سری چیزا خیلی زندگیتو تغییر میدن … اون تغییر میتونه شروعش از هر چی باشه … مثلا از خوندن یه رمان ، یا گوش کردن به یه آهنگ … تغییرات میتونن خیلی بزرگتر باشن ! مثلا نفوذی که از کامپیوتر شروع میشه و به قلب انسان ها میرسه … اون موقعه اس که دیگه هیچ کس نمیتونه کاری بکنه … چون تو ، همه چیزت هَک شده … حتی احساست !…پایان خوش

دانلود رمان برای آندروید


*************************************

لعنت بر من که بی عشق ماندم ...

لعنت بر من که بی عشق ماندم و کردم دنیایم را قفس ،هیچی برای گفتن ندارم...

عشق تو 2 قدمی من چرخ میزنه و من نمیبینمش.


حسودی میکنم به خودی که میتوانست گرگ نباشد،به خودی که عاشق باشد و در راه عشق با رغبت جان دهد. هنوز نیمه ی دیگرم را نیافته ام نفسم که بی عشق بیرون میاید،آتشم میزند.


اما از عشق هم میترسم..... وقتی نفست برای کسی بیرون میاید همیشه تمام هراست از این است که آن کس را از دست بدهی........آخ ز این دنیا من یکی آخرش از یک طرف زنجیر عشق و هوس جر میخورم و پاره میشوم........

***********************************

وقـتـی ادم نـتـونـه احـسـاسـشـو بـگـه سـکـوت مـیـکـنـه...

حـرف نـمـیـزنـه...فـقـط نـیـگـاه مـیـکـنـه...

تـاشـایـد یـکـی حـرفـه دلـشـو بـزنـه...

ایـن هـمــون وقـتـایـیه کـه ادم چـوبـه دلـشـو خـورده...

مـیـتـرسـه دوبـاره بـهـش اعـتـمـاد کـنـه...

سـخـتـه دلــت بـخـاد امـا خـودت نـخـوای...

سـخـتـه دلـت بـخـاد امـا مـنـطـقـت اجـازه نــده....

ایـن روزا خـیـلی شـبـیـه سـکـوت مـبـهمـیــم...

سـکـوتـی از جـنـس یـه بـغـض...

یـه بـغـضـه قـدیـمـی...

یـه بـغـضـه کـهـنـه کـه اگـه سـر بـاز کـنـه یـه دنـیـا رو بـهـم مـیـریــزه..

درد ادمـا رو نـمـیـشـه دیــد...نـه ایـنـکـه نـشـه هـا نــه...رو نـمـیـکـنـن....

وقـتـی درد داشـتـه بـاشـی بـه یـه چـیـزی رو مـیـاری ...

بـعضـی بـه نـوشـتن...

بـعـضـی هـا به کـار بـعـضـی خـونـدن بـعـضـی هـام به سـکــوت...

یـه سـکوت از جـنـس یـه بـغـض...

*******************************************

نظرات شما دوستان

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام
رمان زیبایی و ممنون از زحمات شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد