تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا
تصاویرزیبا|عکس های زیبا

تصاویرزیبا|عکس های زیبا

جدیدترین عکس های خفن و زیبا

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

باورتان می شود زنی در سن ۹۷ سالگی به فکر پرورش اندام و دمبل زدن بیفتد؟

ادنا اهل آریزونا می گوید تئوری ضعیف شدن بدلیل بالا رفتن سن در مورد وی صدق نمی کند و حالا با انتشار تصاویرش در اینستاگرام و شبکه های اجتماعی معروف شده است.

این قهرمان پرورش اندام! می گوید کار کردن رمز سالم ماندن است و به همگان توصیه می کند تا برای مقابله با ضعیف شدن بر اثر بالا رفتن سن، کار و ورزش کنند.

آقای مک کی مربی ادنا می گوید وی از پس تمرین های سخت بر می آید هارتل و رکاب زنی، دمبل زدن و … را به راحتی آب خوردن انجام می دهد


  عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله

عکس پرورش اندام مادربزرگ ۹۷ ساله


نظرات 2 + ارسال نظر

دلتنگی
تنها نصیب من بود
از تمام زیبایی هایت….

اس ام اس دلتنگی پیامک دلتنگی مسیج برای کسی که دلت براش تنگ شده اس ام اس دلتنگی, اس ام اس دوری,

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

تو این دنیا تو این عالم / میون این همه آدم

ببین من دل به کی دادم / به اون کس که نمیخوادم

دلم شیشه دلش سنگه / واسه سنگه دلم تنگه

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

برنگرد،

که بر نمی گردی تو هیچوقت

نمی خواهمم داشته باشمت،نترس فقط بیا

در خزان خواسته هام کمی قدم بزن تا ببینمت

دلم برای راه رفتنت تنگ شده است…

امیر 1393/06/31 ساعت 12:57

کراتین زیادی خورده زورش زیاد شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد